دین جدید در عصر ظهور

کتاب شماره ۳۲ :

🔴 کتاب دین جدید در عصر ظهور توسط محمدمهدی لطفی تالیف شده، که از پنج فصل اصلی واژه‌شناسی، بررسی مصادیق جدید در روایات ظهور، دلایل رد دین جدید، احکام جدید در عصر ظهور و بررسی شبهات تشکیل شده است.

🔵 مباحثی در زمینه خاتمیت، روایات معارض، امام مهدی عج از امت پیامبر اکرم(ص) و جانشین او، امام مهدی عج حاکم جامعه اسلامی، مذهب امام مهدی عج، امام مهدی عج نابودگر بدعت‌ها، امام مهدی مبین قرآن، سیره امام مهدی سیره پیامبر اکرم(ص) و امام مهدی عج و برنامه‌های پیامبر اکرم(ص) در فصل‌های این کتاب تبیین شده است.

🔶 بررسی روایات احکام جدید، مسجد کوفه و تعدیل قبله آن، مساجد اربعه در کوفه، مساجد سد راه مردم، مبارزه با ثروت‌اندوزی، مناره‌ها مقصوره‌ها، گرفتن سود از مومن، ارث بردن برادران دینی، کشتن دروغ‌گویان، وجوب کمک به برادران دینی و برداشته شدن حکم تقیه از مباحث دیگر مطرح شده در این کتاب است.

💢 مباحث دیگر این کتاب در زمینه عوامل تغییر احکام، توجیه روایات، عدم پذیرش جزیه، برداشته شدن حکم تقیه، تقسیم اموال کعبه، معنای همگامی احکام با زمان و مکان،‌ عوامل تغییر احکام، مصادیق آسیب‌ها، خطا در اجتهاد، رفع شرایط خاص، اجرا نشدن برخی احکام، فعلیت برخی احکام در عصر ظهور و عدم بینش صحیح و اجتهاد معصومان است.

💠 در فصل پنجم این کتاب مطالبی با عناوین شبهات مربوط به آیات،‌ هر عصری کتاب جدیدی دارد، وعده خداوند به آمدن دین حق، اجل امت‌ها، وعده خداوند به آمدن پیامبر جدید، معنای امام، نسخ دین اسلام در دوران ظهور، حق دین جدید و امور بدیع و تازه در عصر ظهور و امام مهدی عج مطرح شده است.

🔷 یکی از مسائل مهمی که در عرصه مهدویت مطرح است و دستاویز دشمنان قرار گرفته و به آن دامن می‌زنند، موضوع ادعای آوردن دین و آیین جدید توسط حضرت زمان عج است، به طور اساسی این شبهه بی‌اساس و باطل است و اتهامی بیش نیست، زیرا در روایات سخنی از دین و شریعت جدید نشده است.

🔶 این کتاب گامی برای ترویج و رشد معرفت به امام زمان عج بوده، ما را با اهداف آن حضرت بیشتر آشنا می‌کند تا در سایه شناخت بهتر برای زمینه‌سازی ظهور بهتر کوشش کنیم. که به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج به چاپ رسیده است.

🌸ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌸

 کتاب دین جدید در عصر ظهور
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.