با جاری انتظار

کتاب شماره ۳۵ :

💢با جاری انتظار، کتابی است که با زبان فارسی به بررسی مهدویت می‌پردازد.

این کتاب اثر سید مسعود پورسید آقایی است و انتشارات مؤسسه آینده روشن انتشار آن را به عهده داشته است

🔵 در معرفی این کتاب آمده است:

«مسئله مهدویت را به دلیل ابعاد متعدد آن می توان از منظرهای مختلف و با رویکرد های گوناگون اعتقادی، تاریخی، فلسفه تاریخ، روان شناختی، اجتماعی، سیاسی و ... مورد بررسی قرار داد.

به هر حال مهدویت و اعتقاد به منجی که در تمامی ادیان مشترک است رمز و راز نجات انسان از بن بست ها، سیاهی هاست. به همین دلیل امروز دشمنان، سرمایه گذاری های فراوانی در راه مبارزه با این اندیشه حیات بخش تشیع کرده اند.

در کتاب حاضر به بررسی رویکردهای مختلف مهدویت، به ویژه مبانی اعتقادی این حوزه پرداخته شده است. همچنین نکاتی چند درباره دکترین مهدویت، نظریه ها و اصول راهبردی مهدویت ارائه شده است.»

🔰 فهرست کتاب

فصل آخر مهدویت؛ ضرورت‌ها، ظرفیتها، رویکرهای مبانی اعتقادی مهدویت، بازکاوی حقوق امام مهدی عج،

ظهور صغرا و بایستگی های مردم،

نهادها و بزرگداشت هفته (دهه) مهدویت

تولد دوباره یک ملت، پیام امید به منتظران بیعتی تا همیشه عدالت مهدوی (استمرار عدالت نبوی و علوی)، انفجار نور، زمینه‌ساز ظهور دولت زمینه ‌ساز دکترین مهدویت، لحظه سرشار نواختن زنگ‌ها و ناقوس ها

🌸ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌸

 کتاب با جاری انتظار
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.