زَبورِ نُورْ

کتاب شماره ۴۲ :

💢 کتاب زبور نور اثر محمد رضا رمزی اوحدی است که هزار و یک نکته از زندگانی حضرت مهدی عج در آن ذکر شده است.

🔰 در بخشی از کتاب آمده :

ارتباط با حضرت ولی عصر عج در دوران غیبت کبری – حضرت آیت الله بهجت در گفتاری می فرمایند : « و حضرت حجت که در چشم عارفان حاضر است … » .

این گونه گفتارها از عرفا کم نیست چرا که آن ها در نوع ارتباط خود با حضرت به مرحله شهود دست یافته و در بیشتر اوقات کشف آن ها شهود گردیده و دائما حضرت ولی عصر را می بینند.

اگر چه بعضی از علمای گذشته قائل اند که امکان ارتباط با حضرت برای کسی وجود ندارد ولیکن عده ای نیز در مقابل قائل تشرف عده ای خاص ، آن هم نه هر کسی را مطرح کرده اند .

چنان چه صاحب کتاب جنه الماوی داستان ها و حکایت های زیادی را نقل کرده است .

بالاخره آن چه بدیهی است آنست که در روایات متعددی آمده که نحوه بهره مند شدن از امام عصر در زمان غیبت ، به خورشید در زیر ابر تعبیر شده لذا صحیح به نظر نمی رسد که با ضرس قاطع نفی ارتباط با امام را حکم کنیم مضافا این که در خصوص دیدن و ارتباط با امام روایاتی وارد شده است.

🌸ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌸

 کتاب زَبورِ نُورْ
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.