انقلاب اسلامی و رشد مهدویت در ایران

کتاب شماره ۵۲ :

💢 کتاب انقلاب اسلامی و رشد مهدویت در ایران، تالیف غلامرضا پرهیزگار توسط موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (رحمة الله علیه) منتشر شده است.

🔰 این کتاب متشکل از چهار فصل می باشد و هدف اصلی این کتاب بررسی شکل گیری انقلاب اسلامی در رشد مهدویت در ایران است.

📕 فصل نخست این کتاب به کلیات می پردازد و موضوع مهم این فصل به مسئله مفاهیم مهم که در عنوان آن آمده، اشاره دارد.

📙 فصل دوم کتاب در زمینه مهدویت در باور شیعی است که شامل گزیده ای از زندگی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه بوده و به مباحثی از جمله غیبت، انتظار، شرایط و نشانه های ظهور و ظهور و انقلاب جهانی، ویژگی های عام و خاص که شامل ولایت سیاسی، دینی و ولایت تکوینی اشاره دارد.

📘 فصل سوم این کتاب دارای عنوان تاریخ تحولات مهدویت از آغاز تا انقلاب اسلامی بوده که فصل پایه ای این کتاب محسوب می شود. در واقع این فصل نشان دهنده مسائل مهم تغییرات در اندیشه مهدویت از زمان غیبت تا عصر کنونی است و به ویژه در زمان انقلاب به آن می پردازد.

📗 فصل چهارم دارای عنوان انقلاب اسلامی و مهدویت است که در این فصل به مهدویت در دوران مبارزه و پس از انقلاب اشاره کرده است.

🌸ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌸

 کتاب انقلاب اسلامی و رشد مهدویت در ایران
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.