(انتظار فرج امام زمان(عج

کتاب شماره ۵۴ :

🔵 کتاب ارزشمند «انتظار فرج امام زمان عج» شامل مجموعه بیانات و تحلیل‌های مقام معظم رهبری (حفظ الله ) درباره مسئله مهدویت در ۱۱۶ صفحه است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مسائل و شبهات مرتبط با انقلاب اسلامی، نظریه انتظار و عقاید شیعه نسبت به امام زمان عج باشد.

🔴 از جمله سرفصل‌های این کتاب عبارتند از:

ساختن زندگی امروز در جهت حکومت امام زمان عج ، مبارزه با استکبار تلاشی برای حاکمیت اسلام، انتظار فرج یعنی حرکت در جهت قسط و عدل، عقیده درست به امام زمان عج عامل تسلیم نشدن مردم، ایجاد ناامنی، شیوه استعمار برای مبارزه با عقیده انتظار، ارتباط خاص بسیجیان با امام زمان عج، رسیدن به تمدن نوین اسلامی، مقدمه ظهور حضرت بقیةالله عج، درس‌های نیمه‌شعبان برای منتظران، از غدیر تا ظهور، درس‌های اعتقاد به مهدویت و انتظار موعود، نگاه صحیح به مهدویت و تأثیر آن در عرصه اجتماع، نقش علما در زمینه‌سازی ظهور.

🔰 فرازی از کتاب انتظار فرج امام زمان عج :

🔶 تشکیل تمدن اسلامى به صورت کامل در دوران ظهور

🔷 بعضى کسان خیال می‌کنند دوران ظهور حضرت بقیةالله، آخرِ دنیاست! من عرض می‌کنم دوران ظهور حضرت بقیةالله، اوّلِ دنیاست؛ اولِ شروع حرکت انسان در صراط مستقیم الهى است؛ با مانع کمتر یا بدون مانع؛ با سرعت بیشتر؛ با فراهم بودن همه‌ امکانات براى این حرکت. خطّى که نظام اسلامى ترسیم می‌کند، خطّ رسیدن به تمدن اسلامى است.

🌸ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌸

 کتاب (انتظار فرج امام زمان(عج
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.