نقاط قوت خود را دریابید

نقاط قوت خود را دریابید

نویسندگان: دونالد او کلیفتون ، مارکوس باکینگهام

مترجم: الهام خرسندی

چکیده کتاب

این کتاب آغازگر تحولی بزرگ است ولی این تحول یک دستورساده دارد.

درسراسر این کتاب با دلایل متفاوت ثابت شده که اگر کارمندان یک شرکت یا هر مجموعه ای کاری راانجام دهند که به آن علاقمند هستند و در آن مهارت دارند نتیجه. کلی بسیار بالاتر از قبل خواهدبود.

بیشتر افراد در مورد توانایی خود لطلاعات اندکی دارند به همین دلیل نمی توانند زندگی خود رابراساس استعدادها و توانایی های خود برنامه ریزی کنند.درعوض جامعه ومعلمان به ما می اموزند که بر روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنید تا بتوانید انها راکمرنگ ترکنید.

این کتاب شما رابا دیدگاه دیگری آشنا می کند وآن اینکه اگر برروی نقاط قوت خودکار کنید نه تنها موفق ترخواهید بود که شادی بیشتری راتجربه خواهیدکرد و خوشبخت تر هم خواهید بود.

این کتاب درهفت فصل مجموعه کاملی دراختیار شما قرارمی دهدتا نه تنها بازدهی خود که بازدهی مجموعه ای که دران کارمی کنید را افزایش دهید.

 نقاط قوت خود را دریابید
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.