قانون پنج ثانیه

قانون پنج ثانیه

زندگی ،کار واطمینان خودرا باتشویق هرروزه متحول کنید

نویسنده: مِل رابنز

مترجم: افشین چایچی نصرتی

مل رابینز نویسنده و مجری توانا وسخنران انگیزشی امریکایی می باشد وکتاب ها ودوره های زیادی درزمینه پیشرفت شخصی وتوسعه فردی دارد .

این نویسنده امریکایی ازقانون پنج ثانیه به عنوان ابزاری کارامد که توانسته زندگی شخصی خودش رامتحول کند نام می برد ودراین کتاب مثال هایی را ذکر می کند که افراد متفاوتی توانسته اند با بهره گیری از این قانون زندگی بهتری را تجربه کنند.

انچه از نظر مل رابینز مهم است این است که با این قانون می توان مغز را ازمنطقه امن «راحتی» خارج کرد وباغلبه بر ترس و شجاعت تمام، برنامه ریزی موفقیت را انجام داد.

او با قانون ساده پنج ثانیه نشان می دهد که کنترل وایجاد تغییر آسان است. این کتاب در پنج بخش وهفده فصل نگاشته شده و سراسر کتاب پر است از مثالهایی درباره کارکردهای متفاوت این قانون.

اگر نگران حل مشکلاتتان هستید و یا اگر دانشجو یا دانش اموزی هستید که دنبال پیشر فت هستید وبه یک جرقه نیاز دارید حتمااین کتاب رامطالعه کنید.

قانون پنج ثانیه
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.