شادترین کودک محله

شادترین کودک محله

نویسنده: هاروی کرپ

مترجم: طاهره یراقچی

این کتاب درباره روانشناسی کودکان نوپا( ۹ماهه تا چهارساله)می باشد.

نویسنده این کتاب دکتر هاروی کرپ، متخصص اطفال می باشد،ایشان بیشتر به خاطر تکنیک های خود برای آرام کردن و تربیت صحیح نوزادان و خردسالان شناخته می شود و کتاب های متعددی در این رابطه دارند.

این کتاب در چهار بخش نگاشته شده

بخش اول توضیح می دهد که چرا رفتار نوپایان اینچنین است،چرا تحمل رفتار آنها برای ما بسیار دشوار است. مسئله آن است که باید با آنها مانند «سفیر کبیر» عمل کنید.

بخش دوم: دراین بخش دو کلید مهارتی مهم در اختیار والدین قرار می گیرد

قانون فست فود

زبان ساده نوپاها

بخش سوم: این بخش به یادگیری چند راه موثر می پردازد تا بتوانید رفتارهای خوب (چراغ سبز)او را تقویت کند وجلوی رفتارهای آزار دهنده (چراغ زرد)او را بگیرید وهرچه سریعتر مانعی در برابر بروز رفتارهای غیر قابل قبول (چراغ قرمز) فراهم آورید.

بخش چهارم:؛چطور از پس انجام این کار بر بیاییم؟

♦️♦️♦️♦️♦️

قانون فست فود ازنظرنویسنده قانون طلایی یرقراری ارتباط کلامی با یک فردعصبانی وآشفته است خلاصه ان هم این است که هروقت با ادمی که آشفته و عصبانی است صحبت می‌کنید،همواره ابتدا احساسات او را بازگو کنید

دقت کنید درفست فودیها یی که باماشین وارد می شوید ابتدا صدای بلندگو شنیده می شود«سلام ،سفارشتون لطفا»

شما می گویید « یک ساندویچ همبرگر ،یک پرس سیب زمینی سرخ کرده»

سپس بلندگو دوباره سفارش شما راتکرارمی کند درواقع با تکرارصحبت فردعصبانی وصحه گذاشتن به ان ذهن او باز میشود ومی تواند به پیشنهادات دیگران توجه کند.

 شادترین کودک محله
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.