اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب

عنوان: اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب ‏

نویسنده: شهید مطهری

کتاب حاضر، مشتمل بر سلسله مقالاتی است از متفکر شهید استاد مرتضی مطهری که در حدود سال ۱۳۵۳ به طور مسلسل در مجله «مکتب اسلام» درج می گردید و در زمان حیات استاد توسط یکی از ناشران، بدون اطلاع ایشان به صورت رساله ای کوچک (به همین صورت که مشاهده میگردد) منتشر گردید و البته موجب آزردگی خاطر استاد شد، چرا که مقالاتی که در یک مجله و با فواصل زمانی چاپ می شوند، برای آنکه به صورت کتاب منتشر شوند نیاز به یک بازبینی دارند، و بعلاوه ظاهرا استاد شهید این بحث را به عنوان بحثی مرتبط با مسأله «نظام حقوق زن در اسلام» در نظر و خود برای انتشار آن طرحی داشتند.

ولی در عین حال ایشان از انتشار این رساله جلوگیری به عمل نیاوردند، و علت اینکه کتاب حاضر فاقد مقدمه ای از استاد شهید می باشد همین امر است. امید است این اثر همچون دیگر آثار گرانقدر آن عالم جاودان، در تبیین حقایق اسلامی مفید و مؤثر افتد. نظر به اینکه چاپهای قبلی این کتاب از کیفیت خوبی برخوردار نبود. اقدام به حروفچینی مجدد با اعمال دقتهای لازم گردید و اکنون به صورتی که خواننده محترم ملاحظه می نماید عرضه می گردد. این اثر استاد نیز همچون دیگر آثار آن شهید بزرگوار از غنای محتوا و سلاست بیان برخوردار می باشد؛ امید است که راهبر جامعه به سوی اخلاق صحیح جنسی باشد.

کتاب اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب از زمان انتشار تاکنون مانند سایر آثار آن متفکر شهید مورد استقبال فراوان تشنگان حقیقت و طالبان منطق اسلام در نظام خانوادگی قرار گرفته است.


اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.